Zavod za turizem Šaleške doline je uspešno kandidiral na »Javnem razpisu za sofinanciranje aktivnosti promocije turistične ponudbe vodilnih destinacij v Sloveniji v letu 2025«.
Zavod za turizem Šaleške doline je kot nosilec ene vodilne destinacije Šaleška dolina s prijavo projekta Promocija Šaleške doline v letu 2025 kandidiral na prvem prijavnem roku na »Javni razpis za sofinanciranje aktivnosti promocije turistične ponudbe vodilnih destinacij v Sloveniji v letu 2025«, ki ga je v aprilu 2025 objavila Slovenska turistična organizacija. Namen javnega razpisa je krepitev promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij v Sloveniji kot splošne promocije zaokroženega območja, ki ga vodilna destinacija pokriva, s poudarkom na krepitvi promocije trajnostno naravnane turistične ponudbe in spodbujanju digitalne preobrazbe vodilnih destinacij. Projekt je sofinanciran v višini 80% oz. 21.000,00 EUR (brez DDV).
Zavod za turizem Šaleške doline, kot nosilec razvoja in promocije turizma v Šaleški dolini (Velenje – Šoštanj/Topolšica), bo v okviru projekta nadaljeval z izvajanjem aktivnosti za krepitev prepoznavnosti turistične ponudbe območja, s posebnim poudarkom na:
- promociji trajnostno naravnane turistične ponudbe,
- digitalizaciji in spodbujanju zelene ter digitalne preobrazbe destinacije,
- nadgradnji spletne strani visitsaleska.si v celostni grafični podobi nove tržne znamke ŠALEŠKA,
- izvedbi digitalne kampanje za promocijo 5-zvezdičnih doživetij, nove blagovne znamke ter ozaveščanje o destinaciji.
Komunikacijske aktivnosti bodo temeljile na ključnih temah destinacije: družini prijazna ponudba, doživetja v naravi ter lokalna kulinarika. Poudarek bo na družbenem omrežju TikTok, kjer bomo nadaljevali z ustvarjanjem avtentičnih video vsebin na kanalu @VisitSaleska.
Promocija bo usmerjena na tri ključne trge:
- Slovenski trg: oglaševanje na družbenih omrežjih ter v radijskih, televizijskih ali tiskanih medijih izven regije.
- Srbski trg: nadaljevanje sodelovanja z agencijo TU Magazin preko tiskanih in digitalnih vsebin, oglasov in družbenih omrežij.
- Italijanski trg: v sodelovanju z agencijo Lovely Trips bomo destinacijo predstavljali s poudarkom na kulturni in gastronomski ponudbi preko PR vsebin, blogov in e-novic.
Poleg tega bo leto 2025 zaznamovalo tudi intenzivnejše sodelovanje z destinacijama Koroška in Savinjska, s poudarkom na skupnih promocijskih aktivnostih in razvoju produktov, povezanih s kolesarstvom ter trajnostnim turizmom.