Skoči do osrednje vsebine
Rezervacija

Rezerviraj počitnice

Znamka ŠALEŠKA – preprosto prijazna

Na 3. Turističnem forumu Šaleške doline smo prvič predstavili prenovljeno destinacijsko znamko ŠALEŠKA, ki simbolizira samozavestno in povezano regijo. Nova znamka ni rezultat naključja ali trenutne ideje, temveč večmesečnega sodelovanja lokalnih deležnikov na delavnicah, pogovorih in intervjujih.

Zgodba ŠALEŠKA – PREPROSTO PRIJAZNA povezuje zgodbe kulturne, industrijske in naravne dediščine, naše ustvarjalnosti, mestnega utripa in podeželja. Osrednji grafični element logotipa – črtna linija v obliki prostorsko raztegnjene črke V, ki je zaznamovala že našo prejšnjo znamko, simbolizira dediščino rudarstva in modernizma, obenem pa spominja tudi na zeleni objem hribov in narave. V obrisu, ki obkroža napis Šaleška, lahko prepoznamo srčni utrip in dinamiko regije, ki jo lahko domačini in obiskovalci aktivno raziskujemo ali se tu sproščamo, na Velenjski plaži ali v termah, na dogajanja polnih mestnih trgih ali na podeželju. Šaleška je vsem preprosto prijazna.

Pri Zavodu za turizem Šaleške doline smo prepričani, da prenovljena znamka Šaleška zaradi spogledovanja z dizajnom in prvinami modernizma še bolje odraža našo kulturno zgodovino, ki je zgradila rudarsko identiteto najmlajšega slovenskega mesta, obenem pa predstavlja tudi sodobno energijo Velenja in Šoštanja. Vizualna podoba v barvni shemi in tipografiji tvori odločen in dinamičen grafični jezik – tak, ki prebudi občutek radovednosti in raziskovanja, kaj vse skriva “razširjeni V prostor”.

Sistem znamke vključuje tudi podznamki Velenje in Šoštanj, ki podpirata krovno identiteto Šaleške. Zasnovan je kot skupna platforma, namenjena vsem partnerjem, ki bomo znamko in regijo predstavljali, z njo sobivali in jo soustvarjali z vsebinami ter turistično ponudbo.

Pomemben korak pri predstavitvi nove identitete je bil tudi prvi prvi destinacijski katalog Šaleške, ki smo ga pripravili posebej za Turistični forum kot pilotno izdajo. Nadgradili ga bomo z novimi vsebinami, že v kratkem pa sledi publikacija Okusi Šaleške, ki jo bomo pripravili v okviru projekta LAS. Temeljila bo na zasnovani gastronomski piramidi Šaleške, ki povezuje lokalne pridelovalce, gostince in kulinarično tradicijo območja s poudarkom na podeželskih jedeh.

Znamko smo pri Zavodu za turizem Šaleške doline razvili v sodelovanju s specializirano Agencijo za razvoj in komunikacije v turizmu Nea Culpa, pod vodstvom direktorice Neje Petek in umetniške direktorice Alje Herlah, ki sta s svojo ekipo prepoznali DNK Šaleške in ga v sodelovanju z lokalnimi ustvarjalci prenesli v sodobno, uporabno in pripovedno močno identiteto.

Pred nami je veliko priložnosti, pa tudi veliko odgovornosti. Na Zavodu za turizem se trudimo krmariti razvoj v pravo smer, a vemo: sami ne moremo. Zato vabimo vse deležnike, da še naprej ostanemo povezani, nadaljujmo s soustvarjanjem, krepimo našo skupnost in sooblikujemo prihodnost Šaleške.

 

Foto: Aljoša Videtič

 

 

 

 

Ostale novice

Prikaži vse novice

#VisitSaleska