Vlada RS je na sredini seji sprejela sproščanje ukrepov, ki omogočajo postopen zagon turistične panoge. Slovenska turistična organizacija (STO) je v sodelovanju ključnimi partnerji ob sproščanju ukrepov intenzivirala aktivnosti, s katerimi prebivalce naše dežele vabi k dopustovanju v Sloveniji. Ključne komunikacijske aktivnosti na domačem trgu bodo tudi letos združene pod osrednjo vseslovensko motivacijsko kampanjo Zdaj je čas. Moja Slovenija, katere cilj je navdušiti prebivalce naše dežele za oddih v Sloveniji ter vzpodbuditi prenočitve in potrošnjo domači gostov. Letošnja kampanja še večji poudarek daje osveščanju o pomenu trajnosti in zagotavljanju varnih doživetij ter izpostavlja odgovorne potovalne standarde ter znak Green&Safe. Kampanja tudi letos poteka v sodelovanju s številnimi partnerji: turističnim gospodarstvom, destinacijami, ključnimi institucijami slovenskega turizma, produktnimi združenji, ambasadorji in vplivnimi posamezniki, mediji ter drugimi institucijami. STO promocijske aktivnosti krepi v sodelovanju s slovenskim turističnim gospodarstvom tudi na bližnjih tujih trgih, kjer se odvijajo številne virtualne borze in predstavitve Slovenije tujim organizatorjem potovanj in medijem. Upanje na postopno oživitev turističnih tokov daje tudi napoved zelenega digitalnega potrdila, o uvedbi katerega bo glasovanje potekalo prihodnji teden na plenarnem zasedanju Evropskega parlamenta. Več v sporočilu za javnost.

STO zainteresirane ponudnike turističnih storitev še vedno vabi k registraciji uporabe komunikacijskih orodij in znaka GREEN&SAFE, katerih implementacijo podpirajo vse ključne institucije s področja turizma v Sloveniji, uporabo znaka pa je registriralo že več kot 760 turističnih ponudnikov.

V okviru Akademije za trženje v turizmu je v organizaciji STO 19. aprila potekalo celodnevno izobraževanje za licencirane turistične vodnice in vodnike, ki so pridobivali nova znanja s področja priprave video vsebin za virtualna vodenja.

V spomladanskih mesecih se, tako kot v preteklem obdobju v živo, tudi v času epidemije v virtualnem okolju odvijajo številni poslovni dogodki turistične panoge. STO nadaljuje z izvajanjem dogodkov Feel sLOVEni@ Business Date, včeraj je v sodelovanju s Kongresnim uradom Slovenije potekal virtualni dogodek za promocijo turističnega produkta poslovnih srečanj in dogodkov oz. MICE segmenta. V virtualnem okolju se je več kot 140 predstavnikom poslovne turistične javnosti iz Evrope in ZDA predstavilo 34 slovenskih ponudnikov poslovnega turizma. Pretekli torek je bil tudi za poslovno javnost na italijanskem trgu izveden dogodek Feel sLOVEni@ Business Date Italia, ki se ga je udeležilo preko 50 italijanskih turističnih agentov in organizatorjev potovanj ter 26 slovenskih turističnih ponudnikov in destinacij. Na italijanskem trgu je za predstavnike medijev potekal še webinar s predstavitvijo produkta mest in kulture, na italijanski digitalni televiziji Alma TV pa je bila predvajana 30 minutna epizoda o Sloveniji.

STO je v tem tednu sodelovala tudi na številnih drugih virtualnih poslovnih dogodki na tujih trgih. V organizaciji združenja Virtuoso je potekal virtualni dogodek Ready, Reset, Go!, na katerem je STO turističnim agentom za področje luksuznega in butičnega turizma predstavila Slovenijo kot zeleno in varno destinacijo za petzvezdična doživetja. Slovenija s produkti mest, kulture in aktivnega oddiha je bila predstavljena poslovni javnosti iz skandinavskih držav na dogodku Aviareps Nordic Virtual Fair. STO je sodelovala tudi na dogodku Evropske potovalne komisije (ETC) New Horizons: EUROPE Virtual Travel Trade Show China, ki je na enem mestu združil evropske destinacije in turistična podjetja s turističnimi agenti in organizatorji potovanj s Kitajske z namenom priprave na uspešno okrevanje kitajskega turizma v Evropi.

Vir novic: STO