Skoči do osrednje vsebine
Rezervacija

Rezerviraj počitnice

Plenarni del Dnevov slovenskega turizma 2022: Pot do višje vrednosti za vse

Na Plenarnem dnevu letošnjih Dnevov slovenskega turizma (DST) v Laškem so deležniki razmišljali o konkretnih usmeritvah in priporočilih, kako vizijo zelene butičnosti uresničiti v praksi. Osrednji govorniki so se strinjali, da sta med ključnimi orodji še naprej močna osredotočenost na trajnost ter digitalna preobrazba. A v središču turizma ostajajo ljudje. V okviru moderiranega pogovora “Zasuk paradigme se ne zgodi sam od sebe” je direktorica Zavoda za turizem Šaleške doline, Alenka Kikec, predstavila zgodbo Šaleške doline, ki je usmerjena k trajnosti, digitalizaciji in družinam prijaznem turizmu. Zavod za turizem Šaleške doline je bil tudi izpostavljen kot primer dobre prakse na področju razvoja turističnih produktov višje kakovosti, saj ima v zbirki Slovenia Unique Experience kot edini v Sloveniji kar tri turistična doživetja. 
Morda je slika naslednjega: 4 osebe, ljudje stojijo in znotraj

Na DST sta udeležence pozdravila predsednica uprave družbe Thermana Mojca Leskovar ter župan Občine Laško Franc Zdolšek. Uvodni govorci so bili minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Matjaž Han, direktorica Slovenske turistične organizacije (STO), mag. Maja Pak, predsednik Turistično gostinske zbornice Slovenije (TGZS) Andrej Prebil, predsednik Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije (OZS) Blaž Cvar ter predsednik Turistične zveze Slovenije (TZS) Pavle Hevka.

Minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Matjaž Han je poudaril, da strategija turizma do leta 2028 sledi načelu »nekaj več, a veliko bolje«. »To pomeni, da želimo zmerno povečanje števila turistov in njihovih prenočitev, a še posebej želimo dvigniti kakovost storitev in višjo dodano vrednost. S tem bodo pridobili tako turistično gospodarstvo, kot destinacije in prebivalci Slovenije. Delo nas vseh bo zares opravljeno, ko bo turist za svoj denar dobil izkušnjo, ki smo jo obljubljali, ali še bolje – od nas odšel še z ‘nekoliko več’ in se z veseljem vrnil. V kratkem bo oblikovana medresorska delovna skupina, ki bo usmerjala izvajanje strategije in oblikovanje akcijskega načrta z jasno opredeljenimi ukrepi in finančnimi sredstvi« je dejal.

Slovenski turizem se sooča s številnimi izzivi, kot so kriza energentov, visoka inflacija, posledice vojne v Ukrajini, podnebne spremembe, prekomerni turizem na določenih območjih oz. v določenih časovnih obdobjih ter pomanjkanje kadrov. Direktorica STO, mag. Maja Pak, je spregovorila o umetnosti iskanja ravnotežja v tem zahtevnem okolju: »Vizija slovenskega turizma je zelena butičnost z manjšim odtisom in večjo vrednostjo za vse. Koliko je vredna najudobnejša postelja, če gostu ne moremo zagotoviti čiste pitne vode? Koliko je vredna petzvezdična storitev brez zadostnih količin varne hrane?«

V moderiranem pogovoru so v. d. generalne direktorice direktorata za turizem na MGRT Dubravka Kalindirektor Turizma Bohinj Klemen Langusdirektorica Zavoda za turizem Šaleške doline Alenka Kikecpredsednica uprave družbe Thermana Mojca Leskovar ter direktor agencije Extrem, experience marketing Simon Rožnik govorili o zasuku paradigme. Strinjali so se, da je slovenski turizem na področju trajnosti postavil dobre in trdne temelje, na podlagi katerih se lahko s prilagajanjem, drugačnim razmišljanjem, novimi produkti, aktivnim upravljanjem turističnih tokov in drugimi ukrepi odziva na spremenjene razmere v luči aktualnih izzivov.

 

Morda je slika naslednjega: 8 oseb in besedilo, ki pravi »ZASUK PARADIGME SE NE ZGODI SAM OD SEBE MODERIRAN POGOVOR: Moderatorka: Petra Kovič Ministrstvo za gospodarski razvoj Dubravka Kalin in tehnolog Direktoratza turizem v.d.g ralne direktorice Klem Turizem Alenka Kikec Zavod za turizem Saleške doline, direktorica gus ktor Mojca Leskovar Simon Rožnik Thermana d.d., Extrem, experience marketing, sednica rektor dst 22 DNEVI SLOVENSKEGA TURIZ«

Celotna novica in izjave ostalih govorcev na spletni strani Slovenske turistične organizacije

 

Ostale novice

Prikaži vse novice

#VisitSaleska