Katere aktivnosti so potrebne pri vstopu na tuj trg? Kako uspeti na globalnih trgih? Kako bolje izkoristiti digitalna orodja in kanale za analizo trga? Digitalna okolja omogočajo hitrejšo in ugodnejšo širitev v tujino, hkrati pa tudi hitro prilagodljivost. Kako izkoristiti potencial, ki ga nudi splet?
Vabljeni, da se udeležite izobraževalnega programa na temo digitalnega marketinga z namenom približati digitalno okolje mikro, malim in srednje velikim slovenskim podjetjem (MSP) in dvigniti kompetence zaposlenih v slovenskih MSP izvoznikih s področja uporabe digitalnih marketinških orodij ter pomagati izpeljati njihove prioritetne aktivnosti na področju digitalizacije prodajnega in marketinškega procesa. Organizator izobraževanj je SPIRIT Slovenija v sodelovanju z Red Orbit.
Vsi webinarji bodo izvedeni od 14:00 do 16:00 ure.
1. sklop: Izobraževalni program iz digitalnega marketinga za podjetja, ki poslujejo v B2B sektorju
02. 06. 2020, Priprava načrta digitalizacije podjetja
09. 06. 2020, Osnove digitalnega oglaševanja na komunikacijskih kanalih primernih za podjetja, ki poslujejo v B2B panogi
16. 06. 2020, Generiranje prodajnih kontaktov na spletu
23. 06. 2020, Strategija vsebinskega marketinga
2. sklop: Izobraževalni program iz digitalnega marketinga za podjetja, ki poslujejo v B2C sektorju
04. 06. 2020, Digitalne maloprodajne strategije za nastop na mednarodnih trgih
11. 06. 2020, Osnove digitalnega oglaševanja na komunikacijskih kanalih primernih za podjetja, ki poslujejo v B2C panogi
17. 06. 2020, Optimizacija spletnih strani
18. 06. 2020, Generiranje prodajnih kontaktov na spletu