Skoči do osrednje vsebine
Rezervacija

Rezerviraj počitnice

Močna izpostavitev znamke I Feel Slovenia na Zlati lisici 2023

Od 7. do 8. januarja bo Podkoren ponovno gostil Zlato Lisico, tekmo svetovnega pokala v alpskem smučanju za ženske, ki se tudi letos zaradi pomanjkanja snega seli z mariborskega Pohorja. Zlata lisica s skoraj šestdesetletno tradicijo velja za največji tovrstni dogodek v jugovzhodni Evropi in se ponaša z močno mednarodno medijsko pokritostjo, gledanostjo in prepoznavnostjo in je odlična priložnost za dvig prepoznavnosti Slovenije kot turistične destinacije in dežele vrhunskih športnikov z izpostavitvijo znamke I Feel Slovenia.

Tekmovanje, ki se ga bo udeležilo več kot 22 ekip iz celotnega sveta, se bo začelo v soboto, 7. januarja z veleslalomom in se zaključilo v nedeljo, 8. januarja z enako disciplino.

Ponovno se pričakuje izredno veliko zanimanje za televizijski prenos Zlate Lisice, ki ga bo kot vsako leto, v dogovoru z Infrontom, lastnikom TV pravic, izvedla RTV Slovenija. Glede na poročilo z zadnjega dogodka se pričakuje, da si bo tekmovanje v alpskem smučanju za ženske ogledalo več kot 167 milijonov gledalcev po vsem svetu. Neposredno bodo tekmovanje prenašale televizije v Avstriji, Italiji, Nemčiji, Švici, Hrvaški, Češki, Slovaški, Poljski, Združenem kraljestvu Velike Britanije, Franciji, državah Beneluksa, Bolgariji, Španiji in drugih. Organizatorji upajo, da bodo lahko po treh letih končno spet izpeljali športno veselico z več kot 10.000 obiskovalci.

Več

Slovenci veljamo za športen narod, šport nas navdušuje in globalno povezuje ter obenem pomembno prispeva k promociji države, dvigu njene prepoznavnosti in ugleda v svetu. Zato je SPIRIT Slovenija dogodek 59. Zlata lisica prepoznala kot edinstveno priložnost, da na njem nagovorijo globalno javnost ter Slovenijo predstavijo kot deželo vrhunskih športnikov, kot izjemno inovativno, tehnološko napredno in pametno gospodarsko ter turistično destinacijo. Hkrati so dogodek prepoznali kot izjemno primeren za oglaševanje nacionalne komunikacijske kampanje »I feel Slovenia. Green. Creative. Smart.«, ki jo SPIRIT Slovenija izvaja s ciljem dviga prepoznavnosti in ugleda Slovenije ter njenega zelenega, ustvarjalnega in pametnega gospodarstva v mednarodnem okolju.

Za pojavnost in znamčenje komunikacijske kampanje »I feel Slovenia. Green. Creative. Smart.« bo prvič na tehničnih tekmah FIS svetovnega pokala uporabljena LED štartna inštalacija, opremljena z izbranimi ikonami slovenskega turizma, ki se bodo menjaje prikazovale pred štartom vsake tekmovalke.

Vir: STO in SPIRIT

Ostale novice

Prikaži vse novice

#VisitSaleska