Kampanja Zdaj je čas. Moja Slovenija beleži že milijon sto šestdeset tisoč objav s ključnikoma #ifeelsLOVEnia in #mojaslovenija. STO vabi k sodelovanju v kvizu Moja Slovenija, kjer odkrivate skrite kotičke Slovenije in se potegujete za privlačne nagrade. Poiščite namige za izlet v tedenski oddaji Na lepše in drugih prispevkih slovenskih medijev ter na posebni strani kampanje Moja Slovenija.
Kviz Moja Slovenija, ki ga je Slovenska turistična organizacija (STO) zasnovala v sklopu kampanje Zdaj je čas. Moja Slovenija, sestavlja 10 vprašanj, v katerem lahko uporabniki preko vizualov in izbire pravilnega odgovora preverijo svoje znanje o bolj ali manj znanih kotičkih Slovenije, doživetjih, aktivnih avanturah in kampanji. Vsi uporabniki, ki ob koncu pravilno rešijo kviz, ob podaji soglasja sodelujejo v žrebanju za privlačne nagrade, ki spodbujajo odkrivanje turistične ponudbe in preživljanje oddiha v Sloveniji.
Kviz je dosegljiv na povezavi, pristajalnih straneh Slovenia.info in kanalih družbenih omrežij STO.
Tekom trajanja kampanje od začetka maja lanskega leta STO beleži že preko milijon sto šestdeset tisoč objav s ključnikoma #ifeelsLOVEnia in #mojaslovenija.
Na pristajalnih straneh kampanje na portalu Slovenia.info je za rezervacijo na voljo preko 180 paketov v različnih tematskih kategorijah, ideje za top doživetja v štirih makro destinacijah in brezplačen načrtovalec poti.
Na svoje najljubše destinacije preko video vabila vabijo tudi ambasadorji in zaposlenih v turizmu. Videi so izpostavljeni na YouTube kanalu Feel Slovenia (znani Slovenciin gostoljubni obrazi slovenskega turizma).
Užijte jesenske dni na sprehodu v gozdu, barvitih hribih ali vožnji s kolesom, obiščite restavracije ali vinske kleti z bogato ponudbo jesenskih dobrot. Raziskujte slovenska mesta z bogato kulturno ponudbo ali si privoščite sproščujoče počitnice v termah.