Na novem blogu Martu lahko spremljate najnovejše informacije iz sveta turističnega marketinga ter prebirate nasvete in izkušnje »iz prve roke« – od tega, kako se slovenske destinacije spopadajo s trenutno krizno situacijo do študij primerov in pogleda v prihodnost potovanj.
Blog MARTU je namenjen hotelirjem, gostincem, turističnim organizacijam, potovalnim agencijam in ostalim akterjem, ki delujejo v turistični panogi. Cilj je podajati preverjene informacije in uporabne nasvete na enem mestu.
Vsebine, ki pokrivajo trende in strategije, so zasnovane na podlagi teorije in strokovnih znanj ter dejanskih izvedenih marketinških aktivnosti v slovenskem in tujem turizmu. V njih boste lahko spremljali, kaj in kako delajo drugi, nasvete strokovnjakov ter ideje ali inspiracijo zase.
Prve objavljene prispevke že lahko berete:
- Komunikacija destinacij v času pandemije
• 5 nasvetov, kako lahko svojim gostom ustvarite »staycation«
• Kako bodo turisti potovali v prihodnje?
• Štiri faze nakupnega procesa turista med in po epidemiji
• Kako hoteli komunikacijsko obvladujejo krizo?
Blog pripravljajo strokovnjaki z dolgoletnimi izkušnjami v marketingu v turizmu iz digitalne agencije April 8.