Skoči do osrednje vsebine
Rezervacija

Rezerviraj počitnice

Usposabljanja za gostinsko turistične delavce

Zavod za turizem Šaleške doline zaključuje II. fazo usposabljanj in izobraževanj v okviru operacije Šaleška dolina 4.0, ki so namenjene gostinsko turističnemu sektorju.

Pretekli teden je potekalo spletno predavanje z naslovom Upravljanje težavnih situacij in reševanje konfliktov s kupci v turizmu. Na štiriurnem spletnem dogodku so sodelujoči prejeli odgovore na vprašanja Kako učinkovito komunicirati v novi realnosti turizma in dosegati zadovoljstvo gostov? Kako upravljati s težavnimi situacijami in reševati konflikte v odnosu z gosti? Udeleženci so predavane teme ocenili kot zanimive, pridobljena znanja pa kot zelo dobrodošla za ponovni zagon turizma v Šaleški dolini. Spoznavali so kako v novi realnosti zadovoljiti še kako zahtevne goste, kakšna so  njihova pričakovanja in viri zadovoljstva po epidemiji.  Hkrati so se poglobili v prepoznavanje različnih tipov osebnosti in njihov vpliv na zadovoljstvo s turistično storitvijo, kakšni so načini izražanja nezadovoljstva gostov, kako jih prepoznati in kako ustrezno odreagirati. Posebno pozornost so namenili tudi komunikaciji preko digitalnih kanalov in kako se odzvati na nezadovoljstva na različnih spletnih platformah. Izpostavljen je bil pomen neverbalne komunikacije pri reševanju konfliktov.  Predavatelji so postregli tudi z zanimivimi primeri dobrih praks iz Slovenije in tujine.

Do sedaj sta bila izvedeni dve fazi izobraževanj in usposabljanj, nekatera so bila zaradi epidemije preseljena na splet. Deležniki so tako spoznavali raznolike teme: od motivacijski predavanj, nove realnosti, kakovosti storitev v turizmu, razvoj trajnostih turističnih produktov, 5-zvezdična doživetja in  storytelling oz. zgodbarajenje. Poseben poudarek so namenili kulinariki in usposabljanju na temo razvoja gastronomskih turističnih produktov in prehrambnim trendom s specifikami gostov v gastronomskem turizmu. Seznanili so se tudi z bontonom, protokolom in diplomacijo v turizmu, ki jo je iz prve roke predstavila gospa Ksenija Bendetetti.

 

Vse do oktobra vabijo vse gostinske in turistične delavce ter tudi ostale, ki se ukvarjajo s turizmom in jih teme zanimajo, da sodelujejo v III. fazi usposabljanj Šaleška dolina 4.0, ki bo potekala vse do oktobra. Teme bodo ponovno zanimive, in sicer: medsebojna komunikacija in razvoj tima, kombiniranje vina in hrane, gostitelj interpretator in priložnosti upravljanja digitalnih platform in upravljanje z družbenimi mediji.

 

Znano je, da je turistični sektor eden izmed najbolj prizadetih, hkrati pa dana situacija ponuja priložnost za nove standarde v turizmu. Pojavila se je priložnost, da ponudimo varnejšo izkušnjo povezano z visokim nivojem čistoče. Pričakujemo lahko, da bodo gostje izbirali domače destinacije, ki so bližje našemu domu in se odločali za krajša individualna, butična potovanja. V ospredje bo postavljena družina in ožji prijatelji. Okusimo lahko tudi prednost digitalne tehnologije, ki omogoča dostop do potencialnih obiskovalcev v fazi sanjarjenja, on-line doživetja, brezkontaktno poslovanje … Pozitivna posledica pa je vsekakor trajnostna naravnanost in lokalna gastronomija.

 

Zavod za turizem Šaleške doline v ospredje postavlja 5-zvezdična doživetja in nadaljnji trajnosti razvoj turizma kar potrjujemo tudi z znakom Slovenia Green Destination Silver in potovalnim standardom Green&Safe, ki smo ga pridobili v preteklem mesecu.

Ostale novice

Prikaži vse novice

#VisitSaleska