Skoči do osrednje vsebine
Rezervacija

Rezerviraj počitnice

Nova tržna znamka

Nova tržna znamka

Tržna znamka destinacije Velenje

Tržna znamka destinacije Velenje

 

Nova destinacijska znamka Velenje je odgovor na spremenjene trende v turistični panogi in prizadevanja destinacije za vse večjo prepoznavnost na turističnem zemljevidu Slovenije. Velenju bo pomagala, da ga bodo potencialni domači in tuji turisti prepoznali kot destinacijo, ki jo enostavno moraš obiskati.

Bistvo uspešnih tržnih znamk ne leži zgolj v njihovi vizualni predstavitvi, temveč predvsem v pomenih, ki jih znamka skozi komunikacijo sporoča.
Znamka navdušuje, motivira in privablja. Skozi zgodbo prikaže ciljnemu turistu, kaj ga na destinaciji čaka. Znamka vzbuja in gradi čustva. Vzpostavlja odnos. Bolj, kot ji to uspeva, bolj bo uspešna.

 

 

Identiteta znamke Velenje je splet elementov, lastnosti in vrednot, zaradi katerih je Velenje kot turistična destinacija edinstveno. Znamka Velenje v svojem nagovoru zavzema oseben odnos, kot ga najdemo med prijatelji in v družini. Takšen je tudi stil komuniciranja. Velenje se ti približa, ti zleze pod kožo, z veseljem s tabo deli nasvete lokalnih ljudi. Je odprto in sproščeno. Odraža aktivnost, dinamičnost in mladostnost, pri čemer ostaja komunikacija vselej spoštljiva in neslengovska

 

Foto: Velenjcan.si

Bolj jasno, kot znamka komunicira svojo zgodbo, vrednote, ki jih predstavlja, ter obljubo, ki jo daje uporabnikom, bolj bo učinkovita. Pri tem je pomembno, da to počne na dosleden način – prek različnih komunikacijskih orodij, kanalov in nenazadnje tudi osebnih izkušenj na sami destinaciji.

Velenje je mladostno mesto ob jezeru, ki obljublja sproščeno druženje in aktivni oddih. V Velenju se znova povežeš s svojimi najdražjimi in najdeš nov vir navdiha.

Logotipi

Barvni sistem za tisk logotipa

Pravilna in nepravilna uporaba logotipa

#VisitSaleska